מדונה, גאי ריצ'י, אשטון קוצ'ר, דמי מור, רוזי אודונול, ודונה קארן בארץ. לא יכולנו לחלום על חיבור מופלא יותר! בתחילת החג, הנחיתה של הקבוצה בארץ הובילה את הידיעות החדשותיות בעולם על ישראל. סוף, סוף קצת עסוקים במדונה ולא בבליץ הסורי האחרון שלנו. בימים אלו שמדינת ישראל מחפשת זוויות אלטרנטיביות לקידום תדמיתה בעולם. לחיבור להוליווד. לחיבור לעולם קצת יותר ליברלי, קצת יותר צעיר, קצת יותר סקסי. לפחות עיסוק בסכסוך, וקצת יותר עיסוק בעניינים שגרתיים של החיים. אנחנו חייבים פשוט להוריד את הכובע ולהודות למרכז לחקר הקבלה ולרב שרגא ברג שהם עשו את זה. ם
עם תחילת המאה ה-21, כשמהפכת הטכנולוגיה התקשורתית בשיאה, שבמסגרתה ללמעלה מ-20 אחוז מבני האדם היכולת לדעת בזמן אמת מה קורה בקצה השני של הגלובוס, עוסקות מגוון רשויות שלטון בסוגיית ניהול תדמית מדינתן בדעת הקהל העולמית. לתדמיתה של מדינה יש השפעה ישירה על הצלחתה בשדה התחרות העולמית, בקידום כלכלתה וברווחת תושביה, בביצוע מהלכים מדיניים, בקידום רעיונות ואידיאולוגיה. הצורך הזה קיבל משנה תוקף בארצות הברית בעקבות פיגועי 11 בספטמבר והכרזת המלחמה נגד הטרור הבינלאומי. בישראל גבר הצורך בניהול תדמית המדינה עם פרוץ אינתיפאדת אל-אקצה והטלת הספק בלגיטימיות הקיום של מדינת לאום יהודית
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה