יום ראשון, 26 באוגוסט 2007

מה עם ישראל כסמל סקס - מצוי ורצוי או לא מצוי ולא רצוי

אין מה להכחיש את העובדה, אנחנו עם יפה. כור ההיתוך, התערובות מוציאות את הטוב שבנו. גם הצעירות וגם הצעירים הישראלים מאוד נאים, בהשוואה לכל סטנדרט עולמי. כל תייר שמבקר כאן אומר זאת. השאלה אם יש מקום לזרוק קצת סקס לאויר. אף אחד לא מדבר על קידום תעשיית המין, או וודאי שלא על הסחר הבזוי בבני אדם, שלצערנו הרב מדינתנו מקבלת שוב ושוב דירוגים שליליים מצד משרד החוץ האמריקאי בנדון. מתאים, לא מתאים? מה דעתכם



המאמר הופיע בעמוד הראשי של קפה דה-מרקר
אתר דה-מרקר באינטרנט
אתר הארץ באינטרנט

כיצד ניתן להפוך מותג לאייקון תרבותי, לסלבריאטי

 כמעט כל ילד היום יודע מה זה מותג, ומה זה מותג ללא מותג. הבעיה היא שברוב המקרים מה שכולם רואים זה רק את המעטפת: לוגו, סיסמה, אריזה. לא את העובדה כי מאחורי המותג עומדים מלאכת חשיבה ותכנון מורכבים. מה קרה לתחום המקצועי של מיתוג בשנים האחרונות. מהן הגישות השונות שהתפתחו. הכי חשוב - הצגת קונספט החשיבה הכי עדכני בתחום: מיתוג תרבותי, כיצד הופכים את המותג לסלבריטאי. ם


The Israel Brand - Policy Paper Proposal

 הצצה לתוך המחקר העומד לפני פרסום
מטעם ביה"ס לממשל ולמדיניות
אוניברסיטת תל אביב

מאמר שהופיע בקפה דה-מרקר
בעמוד הראשי של אתר דה-מרקר
ואתר הארץ באינטנרנט

תחת הכותרת
מה עושים עם התדמית הדפוקה של ישראל