יום ראשון, 26 באוגוסט 2007

כיצד ניתן להפוך מותג לאייקון תרבותי, לסלבריאטי

 כמעט כל ילד היום יודע מה זה מותג, ומה זה מותג ללא מותג. הבעיה היא שברוב המקרים מה שכולם רואים זה רק את המעטפת: לוגו, סיסמה, אריזה. לא את העובדה כי מאחורי המותג עומדים מלאכת חשיבה ותכנון מורכבים. מה קרה לתחום המקצועי של מיתוג בשנים האחרונות. מהן הגישות השונות שהתפתחו. הכי חשוב - הצגת קונספט החשיבה הכי עדכני בתחום: מיתוג תרבותי, כיצד הופכים את המותג לסלבריטאי. ם


אין תגובות: